Porady dotyczące budowania mięśni, które możesz zastosować już dziś

Budowanie mięśni nie jest łatwą czynnością. Wyniki nie pojawiają się z dnia na dzień i łatwo się zniechęcić. Z tego powodu nie można zaniżać znaczenia wykonywania ćwiczeń w sposób maksymalizujący przyrost mięśni. Poniższy artykuł zapewni rzetelną poradę dla osiągnięcia celu.

Ćwiczenia złożone są niezbędne do osiągnięcia optymalnego wzrostu mięśni. Tego rodzaju ćwiczenia wykorzystują wiele różnych grup mięśni w jednym wyciągu. Prasy stołowe, na przykład, działają jednocześnie na klatkę piersiową, ramiona i triceps.

60-minutowy trening to optymalna długość dla uzyskania maksymalnych rezultatów. Jeśli ćwiczysz przez dłużej niż godzinę, twoje ciało zacznie wytwarzać duże ilości kortyzolu, niezdrowego hormonu stresu. Kortyzol może blokować testosteron, marnując wysiłek wkładany w budowanie mięśni. Aby uzyskać najlepsze wyniki, należy utrzymywać treningi poniżej sześćdziesięciu minut, aby nie wytwarzać nadmiernych ilości kortyzolu.

Po treningu rozciągnij, aby mięśnie powróciły do ​​zdrowia. Jeśli masz mniej niż 40 lat, trzymaj się rozciągniętych przez co najmniej 30 sekund. Jeśli jesteś trochę starszy, staraj się utrzymywać rozciąganie przez około minutę. Ta metoda rozciągania pomaga uniknąć obrażeń po ćwiczeniach budujących mięśnie.

Pamiętaj, że potrzebujesz dużo dodatkowych kalorii do budowy mięśni. Istnieje wiele kalkulatorów online, które mogą pomóc w określeniu zapotrzebowania na kalorie na podstawie ilości mięśni, które chcesz uzyskać. Spróbuj użyć tych narzędzi i zmień sposób, w jaki jesz, aby uwzględnić równowagę składników odżywczych, aby pomóc w budowaniu mięśni.

Oszukiwanie trochę podczas podnoszenia może pomóc w zmaksymalizowaniu treningu. Jeśli używasz więcej ciała, aby uzyskać kilka dodatkowych powtórzeń w treningu, zwiększasz wydajność treningu. Uważaj, aby nie robić tego w sposób ekstremalny. Utrzymaj kontrolowaną szybkość rep. Nie pozwól, aby twoja forma została naruszona.

Planowanie i prowadzenie mądrego harmonogramu treningu oznacza, że ​​możesz rozwijać swoje mięśnie, jednocześnie minimalizując ryzyko kontuzji. Nowo przybyli do świata budowania mięśni muszą ograniczać się do dwóch intensywnych treningów tygodniowo, podczas gdy doświadczeni miłośnicy fitnessu mogą co tydzień wykonywać trzy takie treningi.

Czy próbujesz zwiększyć rozmiar? Jeśli tak, należy skoncentrować się na wykonywaniu martwych wind, przysiadów i wyciskaniu na ławeczce. Wszystkie te ćwiczenia pomogą ci w uzyskaniu najlepszej formy tak szybko, jak to możliwe i zbudowaniu mięśni. Możesz dodać różne ćwiczenia do swojego schematu, ale to musi być twój rdzeń.

Poprzedzanie i monitorowanie treningów z pokarmami zawierającymi dużo białka jest dobrą praktyką, gdy chcesz zmaksymalizować wzrost mięśni. Piętnaście gramów białka na godzinę przed treningiem i po treningu jest zalecane. Można to znaleźć w kilku szklankach mleka.

Może być trudno budować mięśnie. Jeśli masz pewność, że stosowane przez Ciebie techniki są poprawne, nie będziesz musiał się martwić, ponieważ pozytywne wyniki staną się oczywiste. Wykorzystaj to, czego nauczyłeś się w tym artykule, aby pomóc sobie w osiągnięciu celów budowania mięśni.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s